It’s a good day to have a good day

e81e719d461a53793bd3b9eb03654f8dTrots att förkylningen verkar ha kommit tillbaka och jag känner mig krasslig så har iallafall solen lyst upp denna dagen och mitt humör. Vädret påverkar mitt humör oerhört så är väldigt tacksam för såna här dagar.
Och som om det inte vore nog så blev det sambons goda köttbullar till middag när jag kom hem från jobbet som han laga igår, tillsammans med sötpotatis som han lagat i ugnen. Är nog de godaste köttbullarna jag nånsin ätit haha. Kollade senaste avsnittet The walking dead efter maten som var över förväntan. Brukar vara så jäkla segt och händelselöst annars senaste säsongerna.
Tränat både i måndags och igår och skulle vilja träna en stund idag också, bara jag mår bättre nån gång. Är verkligen motiverad nu 😀

Leave a comment